בוא אמור שלום

מג׳ושוע (ג׳וש) קשה להתעלם. הוא חכם, אינטיליגנטי ומאוד יצירתי. אין אדם אחד שלא נכנס לסטודיו שלנו ולא זכה לנשיקה רטובה. מאוד רטובה. ככה זה כשחולקים את הסטודיו עם יצור ההולך על ארבע  

השנים חלפו, וכעת ג׳וש נמצא בגן עדן של כלבים. ואנחנו כל כך מתגעגעים 

joshua הוא הסטודיו לעיצוב של המעצב שחר קפל. עד לפתיחת הסטודיו שימש שחר כארט-דירקטור בחברות הפקה ועבד עם חברות גדולות במשק: משרד החוץ, ישראכרט, עמינח, ניופאן, טלדור, קופ״ח כללית ועוד.

במקביל, שחר גם מלמד את דור העתיד של המעצבים בארץ.
כיום תוכלו למצוא אותו בבתי הספר לעיצוב מנחה פרוייקטי-גמר ומרצה בקורסי מיתוג, עיצוב למוצרים דיגיטליים, עיצוב חווית משתמש וכן בסדנאות ייחודיות לקבוצות קטנות ובודדים.

מיתוג וחווית מותג ויזואלית
סטודיו joshua מתמחה בפיתוח אסטרטגיית מותג ויצירת חווית מותג ויזואלית כוללת. 

מותג הוא הסך הכולל של כל אינטראקציה שיש לקהל יעד מוגדר עם עסק, שירות או מוצר.
ראשית תהליך המיתוג הוא בחקר שוק ותהליך מיצוב - הגדרת זהות המותג. הגדרה זו מתבצעת באמצעות חקר שוק, פילוח וקביעת קהל יעד, ניתוח צרכי קהל היעד, גיבוש מסרים וחוזקות, הגדרת אישיות המותג ויצירת קשר בין צרכי קהל היעד לפתרון אותו מספק המוצר/השירות.

לאחר תהליך המיצוב אנו יוצרים את סיפור המותג, אשר תפקידו ליצור הזדהות בין הצרכן למותג. סיפור המותג הינו הבסיס לתפיסה החוויתית של קהל היעד את המוצר, השירות או העסק עצמו.

תהליך המיתוג בסטודיו שלנו

בשלב השלישי אנו מפתחים את הקונספט העיצובי של המותג, הכולל תרגום עולם תוכן שלם של ערכים לדימויים ויזואליים ומילים. בשלב זה אנו מגבשים את הייצוג הויזואלי והזיהוי של המותג באמצעות: שם המותג, סמל, צבעוניות, טון וסגנון.

בשלב הרביעי מתבצעת הטמעה של שפת המותג בשלל יישומי דיגיטל ודפוס: סמל, לוגו ואייקונים; זהות תאגידית; מגוון מוצרי שיווק ופרסום; חוברות תדמית; ממשקים ומוצרים דיגיטליים. הליך המיתוג שלנו מתאים הן לתהליכי מיתוג חדשים והן לתהליכי מיתוג-מחדש.

עיצוב מוצרים דיגיטליים - חווית משתמש
סטודיו joshua מתמחה ב UX/UI - שילוב אפיון חווית משתמש של מוצר דיגיטלי עם עיצוב ויזואלי-פונקציונאלי של ממשק המוצר. 

אפיון חווית המשתמש כולל שלבי מחקר, הבנת הצרכים וה׳כאבים׳ של קהל היעד, גיבוש פרסונות, גיבוש קונספט תפעולי, הכנת תסריטי ממשק ומשתמש ויצירת רצפי פעולה, תוך שימוש במודלים מנטליים ושמירה על חוקי שמישות. התוצר של שלב זה הוא מסמך אפיון הכולל מסכי ווירפריים של הממשק כולו.

תהליך אפיון ועיצוב מוצרים דיגיטליים בסטודיו שלנו

עיצוב הממשק כולל התייחסות בשתי רמות:
א. עיצוב פונקציונאלי ה׳מסביר׳ למשתמש בצורה ויזואלית כיצד הממשק עובד וכיצד יש להשתמש ולהפעילו;  ב. אסתטיקה עיצובית התומכת בהגדרת המותג ומהווה חלק מרכזי ביצירת wow ויזואלי.

בין המוצרים הדיגיטליים שאופיינו ועוצבו בסטודיו שלנו תמצאו אפליקציות, אתרי תדמית, מערכות מידע ועוד.

#branding   #digital_product_design   #user_experience   #brand_experience   #UX/UI   #customer_experience   #development_of_design_thinking   #thinking_outside_the_box   #creativity  

מעוניינים לעבוד איתנו? בואו אמרו שלום