מכון אדלר הוקם בשנת 1963 ע”י פסיכולוגים ועובדים סוציאליים במטרה ללמוד וללמד את תפיסת העולם החברתית, חיובית, הוליסטית, הומניסטית של אדלר.
מיתוג מחדש למכון אדלר, החלוץ בתחום הנחיית קבוצות הדרכה להורים וטיפול משפחתי מערכי בישראל.
הליך המיתוג שלנו כולל שלבים שונים המתחילים באפיון המותג. מטרת אפיון המותג היא הבנת קהל היעד ותפיסתו את המותג הקיים, גיבוש אמצעים להשפעה על התפיסה של המותג והגברת ההזדהות איתו. לאחר בחינת המתחרים העיקריים, הגדרה מדוייקת של קהלי היעד ובחינת המיצוב - גובשה זהותו החדשה של המותג.
הרעיון שעומד מאחורי המיתוג מחדש מתמצה בסלוגן החדש של המכון: הבית שלך. הקהילה שלנו. הסלוגן מבטא את המעגליות האינסופית העומדת במרכז תפיסתו של מכון אדלר: הבית - כבית הפרטי של הצרכנים, ה׳אני׳ וגם אדלר כבית מקצועי. הקהילה - אנחנו כחברה, תחושת השייכות, המחוייבות לתמיכה ושינוי. הקופירייטינג מאפשר לסלוגן קריאה הן בלשון זכר והן בלשון נקבה.
לאחר הגדרת הרעיון העומד מאחורי המיתוג החדש, גובשו ערכיו והוגדר הבידול החדש של המכון ביחס למתחריו בשוק. בעיצומו של תהליך המיתוג גובש סיפור המותג: מכון אדלר מתווה את הדרך להגשמת האני ומהווה קהילה תומכת בכל מעגלי החיים. סיפור שממנו הוצאו יסודות הליבה של המותג בשלושה רבדים: מילה, צורה ופעולה. בנוסף הוגדרו יתר מאפייני המותג, אישיותו של המותג ואופיין הקול והטון של המותג.
מתוך תהליך אפיון המותג
סקיצות מתוך תהליך עיצוב הלוגו