אגמון – חברה ליעוץ ארגוני ופיתוח מכירות, מתמחה בהקמה ובשיפור של מערך המכירות בחברה.
במרכזו של הליך פיתוח האסטרטגיה למותג החדש אגמון, עמד המושג ׳תהליך׳, המבטא את התמחות החברה בתהליכי מכירה אפקטיביים ומותאמים. את המושג הזה תרגמנו לצורה וצבע. כצבע נבחר גוון ירוק ייחודי המסמל התחדשות, צמיחה ושינוי. כצורה מרכזית נבחר המעגל. המעגל הירוק של אגמון הינו מעגל משתנה, דינמי, זז בתנועה מתמדת קדימה, הולך ומתפתח. את המיתוג הטמענו במארז תדמיתי הכולל כרטיס ביקור וברושורים שיווקיים.