רות הנה מנחת הורים מוסמכת מטעם מכון אדלר, בעלת MA בייעוץ חינוכי, מנחת קבוצות, יועצת פרטנית, מרצה ואמא.
מרגע המפגש הראשוני עם רות לעבודת התשאול והמחקר על המותג, היה ברור כי אישיותה הייחודית של רות תוביל את המותג כולו. דבר המתבטא הן בנוכחות ויזואלית של רות עצמה באלמנטים שונים של תוצרי המותג, והן בבחירה בצבעוניות נועזת, זוהרת כצבע המותג הראשי.
השפה האיורית המלווה את המותג באה להדגיש את חזונה של רות, השם את הילד עצמו ותכונות האופי שלו כנקודת המוצא.
ביטוי המיתוג הויזואלי הוטמע בדף הפייסבוק, דף היוטיוב ובמארז שיווקי הכולל בין היתר כרטיסי ביקור וברושורים פירסומיים.